onsdag 14 januari 2009

Babysim

Igår var första gången på babysimmet. Efter mycket stress med ducha, av med kläder och i sista minuten sätta på badbyxan fick vi gå in i det varma rummet med varmvattensbassängen. Vi fick lite introduktion och sedan checkade instruktören badbrallorna så de satt bra så inga olyckor hamnar i vattnet. Vi klev ner i det varma vattnet och Anton älskade det! Han sparkade glatt med benen, det var nästan svårt att hålla honom ibland och instruktören berömde honom. Då blev vi riktigt stolta som föräldrar. Efter passet fick jag krångla mig in i omklädningsrummet och insåg att badhuset inte är byggt för oss med små & det blev lite stressigt. Jag var självklart nästan sist att lämna omklädningsrummet - allt tar sådan tid! Men jag ser framemot nästa gång! Det var så roligt i vattnet & det andra får vi skapa lite rutin på så det inte blir så krångligt.

1 kommentar:

Jessica sa...

Det låter som ni hade riktigt kul! Blir lite sugen själv på att spralla lite i vatten när jag läser, haha.

Mår lite bättre nu, men det känns som jag har blivit överkörd av tåget. Otroligt trött...
Men det går nog över till imorgon och snart är vi på gång med ny behandling. Nu ska det bli bebis :-).