söndag 8 mars 2009

Kli & magont

Idag har Anton en lite jobbig dag. Han har röd prickar och kilar sig ganska mycket och magen är inte riktigt i form. Vi börjar nästan fundera på om han har fått någon magsjuka. Vi fick byta böljan två gånger i natt och det händer aldrig längre?! Men trots magont & kli så är han ganska glad - vår lilla soltstråle. Varför han har fått röda prickar och kliar sig vet vi inte riktigt, men tre nya produkter jag har ätit är soygurt, delicatobollar och chips och något av detta måste han ha reagerat på. Frågan är vilken av dem...jag hoppas inte på delicatobollarna..älskar delicatobollar och det är ju inga mjölk/äggprodukter i dessa!!! Jag får äta det jag brukar äta i några dagar så får jag testa mig fram igen! Nu ska jag sätta mig och mysa med vårt dreggelmonster:)

Inga kommentarer: