onsdag 23 december 2009

Firat jul och åkt till Umeå

Igår firade vi jul hemma hos min föräldrar i Mölnlycke, eftersom vi nu firar vartannat år hos våra föräldrar så fick vi fira innan vi åkte upp till Umeå. Anton förstod inte så mycket, men bästa klapparna var en fotboll och ett köksset med bla kastrull & wokpanna. Bilder kan jag tyvärr inte lägga upp, eftersom det är något fel med minneskortet men det kommer senare. Imorse gick vi alla tre upp halv fem och var tidigt på flygplatsen. Resan gick väldigt bra, men vi var riktigt trötta när vi kom fram till Umeå. Efter lite frukost så gav vi oss ut i snön med Snowracern - Anton sittades på. Han tyckte det var riktigt roligt! Några utförsåkningar i liten backe blev det också. Efter turen blev det en sväng till Krusbärsvägens lekplats. Inga andra barn i sikte, men Linus och jag fick stå tillgodo i stället. Så en snöängel skapade jag och jag fick gunga en hel del i gungorna:).

Inga kommentarer: