måndag 1 december 2008

Måndag

Äntligen har vi internet igen - för internet försvann lika fort som det kom tillbaka sist! Och vad har hänt sedan dess? Jag blev sjuk och nu är stackars Anton lite sjuk. Han var väldigt snuvig i lördags och snorsugen gick varm hela dagen. Stackars lille Anton var inte glad. Igår mådde han bättre, men idag känns det som han är lite sämre igen. Han har ingen feber, men hostar lite. Jag har försökt få honom att skratta hela morgonen, men inte ens ett leende har jag fått fram:(.

Idag ska vi på eftermiddagen till Familjerättsbyrån för att fastställa Linus faderskap till Anton - såååå löjligt...detta måste vi göra eftersom vi inte är gifta. Jag undrar om de kommer fråga ut honom ingående om han verkligen är pappa till Anton???

Nu ska Anton, jag och voffarna ut på promenad:)

1 kommentar:

Nytt och Gammalt! sa...

Dom frågar ingenting, det är det som gör saken ännu löjligare, sen måste 2 vittnen skriva på & dom vittnerna var hennes kollegor som hon hämtade i fikarummet :-)
Dessuton hånade dom Bubben, jag hörde hur dom viskade att det var fånigt med så små hundar, ha, haa! ;-)

Hoppas lilla Anton kryar på sig snart!

Kram Alyssa